İade işlemi nasıl gerçekleştiriliyor

Telekom A.Ş. hizmetleri ile ilgili herhangi bir rahatsızlık duyarsanız almıþ olduğunuz ürün ve hizmeti iade edebilirsiniz. Ürünü satın aldığınız tarihten itibaren 30 gün içinde iade talebinde bulunabilirsiniz.
Ürün ve hizmet iadesi istekleriniz koşulsuz kabul edilecektir. Bunun için müşteri hizmetleri menüsünden ürün/hizmet iade sayfasına girerek formu doldurmanız yeterlidir.

Ürün ve hizmetlerin İadesi işleyişi
Sisteme ulaşan formlar incelenir eksik bir bilgi olması halinde eposta ile bilgi gönderilir. Herhangi bir eksik bulunmuyorsa işleme alınır ve aşağıdaki kurallar çerçevesinde size eposta ile bir özet gönderilerek iade işlemi yapılır.

Ürün ve hizmetlerin İadesi Kuralları:

Tüketicinin korunması hakkındaki 4077,4822 no lu kanunlara göre ayıplı mal ve hizmetlerin tanımı yapılmış ve iade şartları belirlenmiştir. İadenin istenebilmesi için ürün ve hizmetin tekar satılabilirliğine zarar gelmemesi gerekmektedir.
Bu bakımdan;
  • Dijital güvenlik sertifikası: SSL sertifikaları da benzer şekilde satın alındıkları süre dahilinde satın alınan alan adına özel üretildiğinden iade edilemezler.

  • Alan adı satışı ya da transferi: Herhangi bir kişi, kurum, ya da ürün adına tahsisi gerçekleştirilmiş ya da transfer edilmiş alan adları tescil olduğu süreler içerisinde tekrar satışı gerçekleştirilemiyeceği için iadesi mümkün değildir.

  • Elektronik imza sertifikalarının iadesi de yukarıdaki sebepten dolayı mümkün degildir.

  • Ürün/hizmet iade isteği 30 gün içinde yapılmış olmalıdır.

  • Ürün/hizmet iade isteği yukarıda belirtildiği şekilde yazılı olarak (form doldurarak) yapılmalıdır.

  • İade isteyebilmek için ürün/hizmet ile ilgili ödemenin yapılmış olması gerekmektedir. Kredi kartı ile yapılan ödemelerde bankanın aldığı kredi kartı komisyonu iade tutarından düşülecektir.

  • Lütfen dikkat : iade talebinde bulunduktan sonra eposta ile faturanızla ilgili bilgilendirileceksiniz. İade edilecek ürün/hizmet ile ilgili iade faturası düzenleyerek göndermeniz gerekmektedir. Fatura düzenlemenin mümkün olmadığı hallerde size ulaşan faturanın geri gönderilmesi gerekmektedir. Eğer henüz fatura size postalanmamış ise herhangi bir işlem yapmanıza gerek yoktur. İade faturasının tarafımıza ulaşmadığı hallerde fatura kdv bedeli iade tutarından indirilir.

  • Kargo, posta vb. ulaşım masrafları iade tutarından indilir.
  • 30 Bu dökümanı faydalı bulan kullanıcılar:
Bu cevap yeterince yardımcı oldu mu?

İlgili diğer dökümanlar

Ödemelerimi nasıl otomatik yaparım?

Hesap yönetim paneline girerek otomatik ödeme tanımı yapabilirsiniz. Ödeme dönemlerinde faturanız...

Fatura tutarları farklı geliyor?

Sitemizdeki tüm fiyatlara %18 kdv dahildir. Dolayısıyla faturalar düzenlenirken paket fiyatları...

Kredi kartımla ödeme yapabilirmiyim?

Evet, siparişlerinizi kredi kartınızla online ödeyerek ürün ve hizmetlerimizi anında kullanmaya...