Öncelikle web sitesinden neler elde etmek istediğinizi belirlemeli ona göre bir plan hazırlamalısınız. Sadece kurumsal kimliğinizi yansıtacak bir web sitesi ile bir pazarlama sitesi farklı şekillerde hazırlanmalıdır. Bunları biraz kategorilendirmek gerekirse genel olarak hazırlanacak içerikler;
- Firma Bilgileri, adresler, telefonlar, iletişim eposta adresleri, gerekiyorsa adres tarifi ve kroki
- Ürün ve hizmetlerin tanıtımı, resimleri, açıklayıcı özellikleri, benzerleri ile karşılaştırma tabloları gibi mümkün olduğunca geniş bilgi.
- Ürün resimleri, eğer geniş bir ürün yelpazesi varsa kolay erişim açısından kategorilendirilmiş ürün resimleri, eğer belli spesifik az sayıda ürün varsa da bununla ilgili mümkün olduğunca tüm özelliklerini yansıtacak kadar resim. Otomobil sitelerini buna örnek verebiliriz. Sürüş demoları, otomobilin içini gezebildiğiniz 3 boyutlu animasyonlar gibi.
- Yapılan işe göre hazırlanacak iş örnekleri, örnek proje açılımları. Eğer proje bazında hizmet veriyorsanız yani sattığınız ürün tek başına kurulup kullanılamıyorsa onunla ilgili iş akışı şemaları, örnek kullanım diyagramları gibi örnek projeler oluşturmalısınız.
- Firma hakkında bilgi, misyon, ilke tanıtım vs.
- Referanslar
- web sitesi
- 0 Bu dökümanı faydalı bulan kullanıcılar: